promo
מערכת לניהול קבצים SmartStoring
SmartStoring שומרת על העולם הדיגיטלי שלך
SmartStoring כשמה כן היא, שומרת בחוכמה ובזריזות על העולם הדיגיטלי של כל ארגון או פרט. אנו מציעים 2 תחומי שירות המשלימים זה את זה:
  • מערכת לניהול קבצים דיגיטליים, כולל ניהול ארכיון דיגיטלי חדשני
  • סטודיו לצילום מוצרים, המספק פתרון משלים לצרכי הלקוחות.

משלב היצירה ועד שלב ההפצה, SmartStoring מנהלת את המדיה הדיגיטלית והתוכן השיווקי לכל סוגיהם: תמונות, גרפיקה, וידיאו, קבצי פרסום, פריסת אריזות מוצר, מצגות, גופנים, קבצי לוגו ועוד.

איך זה עובד? בפשטות!
שירותי SmartStoring ניתנים עם רכישת מנוי. המשתמשים ביישום מצטיידים בשם משתמש וסיסמא, ומאותו רגע מתאפשרת להם כניסה חופשית לקטלוג הקבצים הדיגיטליים - לטעינת קבצים, הורדתם, עדכונם, שמירתם, קטלוגם והפצתם. כל זאת, בפשטות ובמהירות, המזמנות חוויית משתמש ידידותית ומקפצה לייעול העבודה. 

מקבלים מענה לצרכים הדיגיטליים SmartStoring מספקת את שירותיה לחברות צריכה מובילות בישראל, משרדי פרסום, חברות דפוס ומדיה, מנהלי שיווק, מנהלי מותגים ועוד. חברות צריכה נזקקות לשימור ועדכון של מאגר תמונות עצום, וכן מחויבות לצלם את אריזות המוצרים בכל שינוי מזערי המתקיים בהן. שירותי SmartStoring מאפשרים לחברות אלו להפנות לארכיון הקבצים גם את אנשי המקצוע העובדים עימן. בתי הדפוס נהנים אף הם מהשירות הייחודי, המאפשר להם להראות שקיפות מלאה ללקוחותיהם ע"י הצגת קטלוג עבודות אחרונות.
 

עד 80 סוגי קבצים

SmartStoring יודעת לקטלג באופן אוטומטי עד 80 סוגי קבצים .
המערכת תייצר 3 קבצים באכויות שונות לכל קובץ שתעלו.
קבצי וורד אקסל ושאר קבצי מידע יוקטלגו בעזרת תמונת ICO זמנית